ΕΙΣΑΙ Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗς

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

H εξομολόγηση ενός καπνιστή

Παρασκευή, 3 Ιούλιος 2009

H εξομολόγηση ενός καπνιστή
"Ειμαι κοντα 45 ..Γεννηθηκα στη χρυση εποχη του Marlboro Cowboy και του Camel Adventurer. Στα 12-13 ειχα στο δωματιο ενα σωρο αφισσες απο δαυτους.Φυσικα δεν εγραφαν πουθενα οτι "Το καπνισμα μπορει να σκοτωσει".Αρχισα το καπνισμα στα 15 μου, για να γινω κι εγω αντρας, σαν τον Harlea του Prince... Αφου λοιπον με εκαναν ναρκομανη, γιατι μην κρυβομαστε, ναρκομανεις ειμαστε, τωρα θελουν με "δημοκρατικες διαδικασιες" να μου στερησουν τη δοση μου.Λυπαμαι που καπνιζω στα μουτρα των μη καπνιστων,αλλα ειμαι πρεζονι... Εχετε δει πρεζονι να ρωτα ευγενικα αν του επιτρεπετε να χτυπησει τη δοση του?Και αφου για τα κατα το νομο πρεζονια εχουμε θεσπισει νομους οπου με τα λεφτα τα δικα μου,τα δικα σας, καπνιστων και μη, κανουν θεραπειες με μεθαδονη, γιατι εγω με το ΙΚΑ να μην μπορω δωρεαν να παω σε αυτο που στα Ελληνικα λεμε AntiSmoking Centre?ΕΣΥ κρατος με εκανες πρεζονι.... κι εγω θα βαραω τη δοση μου οποτε με πιανει το στερητικο.Αλλωστε κανενας απλος χρηστης ηρωινης δεν πληρωνει 500 ευρω προστιμο. Εγω γιατι να πληρωσω?"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου